Saturday, September 20, 2008

SAMPAIKAN AIDILFITRI


sampaikan salam aidilfitri kepada kengkawan semua,
nak hantar kad raya dah tak sempat ni...




9 comments:

UzaiR said...

Selamat hari raya buat mereka yang di luar terengganu sekarang. Yang kat terengganu boleh jumpa raya nanti. Mesti Kak Laila tenga risau baju raya yang die tempah belum siap, nak pakai yang tahun lepas punye dah tak muat. Rais plak baru beli baju raya warna hitam semalam sebab baju raya lama tak muat coz' makin kurus sekarang. Syahmi mokhtar tak perlu lagi beli baju raya, baju darjah 6 dulu muat lagi. Abg zen plak kena tambah kain sikit coz' seluar raya dah singkat. Madi kena tambah kain tang perut tu. Abg azrul masih lagi setia menanti Madam di hari yang mulia ini. Kak amni harap2 bersabar menanti hari yang bahagia bersama abg roslan. Yang lain tak tau lah macam mana korang, tapi harap2nye sihat. Selamat hari raya yek dan maaf zahir dan batin. Kepada yang dah kerja tu, jgn lupa bg duit raya kat adik awak ni

abdul rais said...

salam...selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin...minta halalkan makan dan minum dan semoga kalian sumer berbahagia dihari yang mulia bersam rakan taulan dan keluaraga tersayang...istimewa buat laila, madi, mai, azrul, uzair, zen, mas, kak amni, yla, dan sumer yang tak sempat sebut nama..ingat daku dalam doa mu...p/s..uzir ko pon kena beli kain lebih sebab ko tu pon dah tembam skang (pujian nie)..maizah dah semakin mencapai hasrat dia iaitu matlamat juanita..hehehe..o-o ek sumer...sekali lagi harap tak disimpan paper dalam hati sebab tak pernah nak niat sakitkan hati sesiapa pon...almaklumlah ahli demi kan so mulot tu susah sikit nak control..hehehe dada...

zen said...

selamat hari raye anak2 ayam!

polychaetes said...

i anak ayam jugak ker? bapak ayam nyer Abg Zen lah yek. Hehhehe sorry gurau jek. Selamat hari raya...

zen said...

Assalamualaikum smua..
sempena hari raye yang bakal menjelang..
I nyanyi lagu raye tuk u ol smua
version ala2 jac+dayang ok..rais gary stand by drum perut..

Merdunya alunan takbir bergema
Bersahut-sahutan di sini sana
Bersyukur kita pada Illahi
Tibanya aidilfitri

Wajah yang ceria jelas terbayang
Suasana meriah penuh girang
Anika juadah tersedia
Indahnya di hari raya

Sambut lebaran biar berpada
Amalkanlah bersederhana
Hari mulia kita raikan
Dengan doa dan kesyukuran
Andainya ada silap dan salah
Ampunilah segalanya

Ikatan saudara erat terjalin
Pada yang kaya atau miskin
Kunjung mengunjung oh sungguh mesra
Indahnya di hari raya

Ku menyusun sepuluh jari
Maaf kupohon
Selamat aidilfitri

ok tak suara i?

polychaetes said...

Suara macam itik serati kena kepit ngan gary

Anonymous said...

Salam lebaran untuk kawan-kawan semua..
maafkan segala yang tersalah dan terkasar bahasa meskipun i memang confirm terpelihara dari kata-kata kesat..hehe
buat teman yang dirindui Laila, Yla, K.Amni, Mas, Ewin, Shark, Dolphin, Dugong dan Mermaid, Kalian semua tatap menjadi pujaan hatiku...

Salam takziah untuk Zahnita atas kemalangan yang menimpa beliau baru-baru ini.Dengar khbarnya Zahnita pon patah kaki jugak.

Semoga ujian yang datang ni kita sama-sama insafi

Minalaiidiwalfaizin,
Maizah

maizah said...

Salam lebaran untuk kawan-kawan semua..
maafkan segala yang tersalah dan terkasar bahasa meskipun i memang confirm terpelihara dari kata-kata kesat..hehe
buat teman yang dirindui Rais, Laila, Yla, K.Amni, Mas, Ewin, Shark, Dolphin, Dugong dan Mermaid, Kalian semua tatap menjadi pujaan hatiku...

Salam takziah untuk Zahnita atas kemalangan yang menimpa beliau baru-baru ini.Dengar khbarnya Zahnita pon patah kaki jugak.

Semoga ujian yang datang ni kita sama-sama insafi

Minalaiidiwalfaizin,
Maizah

xen said...

sujud kat i
mintak ampun
cakap suara i macam itik
i saman!