Monday, September 15, 2008

HARI IN BUKAN DALAM SEJARAH

Mana pergi pakatan rakyat hari ni? Aku datang tuntut janji kalian. Hari ni kata nak ubah negara? Pukul berapa nak tunggu? Aku bagi tempoh sampai jam 12tgh malam ini. Kalau tidak, kalian memang pendusta rakyat.

Dalam hidup ini aku memang tidak boleh terima orang yang main belakang tu. Hidup die tak pernah cukup ker dengan apa yang ada. Apa yang dia nak sangat jadi PM? Apa agenda dia sebenarnya? Dari dahulu hingga sekarang nampak sangat dia nak membalas dendam dan bukan untuk kepentingan rakyat jelata. Siap hantar 5 ekor badut ke Taiwan nak menyiasat perbelanjaan orang, tak reti bahasa ker yang orang tu dah cakap die pergi guna duit sendiri, yang kau sibuk dengan duit kocek orang kenapa? Yang dia tu dari mana entah dapat duit selama ini untuk jalankan kempen, duit loteri pun nak pau. Orang benci yahudi, die minta duit yahudi.

Pakatan rakyat lebih aman kalau dia ni disingkirkan....

1 comment:

Anonymous said...

salam....ntah la kemana hala tuju politik malaysia.. aku semakin keliru...mereka ni bertindak seolah-olah akan hidup selamnaya..tak ingat ker alam kubor dok tunggu and alam akhirat dok melambai, apatah lagi alam dunia dok menghalau...sudah syaitan itu berjanji pada Allah akan musnahkan anak cucu adam dengan mengikut hawa nafsu dan melalaikan dari mengigati Tuhan...sekarang kita dok jadi org miskin dlm negara sendiri tak lama lagi akan jadi pengemis dan akhirnya dengan hilang maruah, harga diri dan negara sendiri...apa guna simpati gan org palestin kalo kita sendiri sedang menuju ke arah mereka..kenapa palestin kene tindas? sebab sesama mereka masih ader yang berdengki dan nak rebut kuasa duniawi jer..hmmm kita nie dok menghitung hari jer...bergaduh sesama kita and org len ketawa kat kita...memang tak der manusia yang sempurna sebab kita bukan nabi mahu pun malaikat yang maksum dari dosa tapi sekurang2nya jangan lah jadi perwaris syaitan....tak payah la nak teruskan keslahan umat nabi Luth a.s pasti akan terima bala tak sekarang di masa depan...kalo Nabi Muhammad SAW dulu asyik pikir kan hidayah untuk keluarga dia maka kita nie takkan Islam...bayangkan lah macam ana Nabi kita susah payah nak bagi ilmu dan iman pada kita namun semua pada masa sekarang nak juga kejar2 kehidupan jahiliah..isk malu kau gan perangai depa nie...kalo hanya dengan pandai cakap dan putar belitkan fakta leh rampas kerajaan..memang menepati petanda dunia nak kiamat iaitu ilmu tak lagi diguna pakai dan org keji dan hina akan diangkat jadi pemimpin...Ya Allah aku mohon rahmat dah inayah dari mu Selamatkan lah Umat Muhammad dan negara kami dari belengu "dajjal" yang durjana....