Monday, September 1, 2008

DEBAT HARI RAYA AIDLFITRI

Orang lain sibuk makan kuih raya, kita berdebat masa hari raya. Sebetulnya program ni adalah bersempena sambutan hari raya aidilfitri. Alang-alang semua dah berkumpul, kita berdebat jek lah. Yang menariknya, semua pendebat mengenakan baju raya masing-masing.

Kak Laila seperti biasalah dengan gaya ala rafidah aziz dia tu tetap bersungguh-sungguh nak menerangkan kepada seisi dewan. Tetap segar diingatan gaya tangan dia tu. Dalam kelas pun tetap maintain dengan gayanya yang tersendiri.


Yang ni seorang lagi pendebat KUSTEM yang penuh dengan tipu helah dia. Mempunyai semangat tak mudah putus asa. Gary E. Tom kalau berdepan mesti akan mengeluarkan beberapa istilah terbaru Bahasa Melayu. Minyak Diesel jadi Minyak Dieshel, Menyebabkan jadi Mencebabkan dan tetap tak akan lupa lenggok bahasa dia sebut perkataan Telefon.

Bila maizah berdiri, hilang terus longhat Kelantan dia. Gaya berhujah ala-ala Ustazah Norbahyah. Memang patutlah dia masuk debat IKIM.


Tayang gigi ker apa ni? Gary dengan Jimmy dah macam kembar lah pulak. Tapi sape adik, sape abang ni?




Kelihatan Syafiq jelous dengan possing yang ditunjukkan oleh dua kuntum bunga yang telah pun disunting orang ni.



Pipi orang belah kanan ni menyebabkan pipi rakannya disebelah kiri tidak muat untuk enter frame. Bagaimanalah agaknya beliau sekarang ni?






11 comments:

maizah said...

segalanya masih segar dalam ingatan..

kalian semua tetap istimewa bagi saya!

UzaiR said...

mesti saya yang paling istimewa tu kan?

laila said...

wah!! over tau uzair sekarang... gambar-gambar ni buat saya senyum sepanjang hari....

thanks uzair sbb wujudkan blog nie... sangat bermakna dan meninggalkan kesan.. akak sebak tau depan p.c nie...huhuhu

laila said...

lupa nak bagitau~... keadaan saya sekarang bertambah-tambah 'sihat sejahtera'lantaran bahagia~ hikhik dan untuk pengetahuan en uzair ya... baju yang akak pakai semasa gaya tangan ala-ala rafidah aziz tu dh tak muat ya... harap maklum~ terima kasih..

shayra hint said...

kak lai,tak muat sbb bahagia eh?..hehe..

uzair, ada lagi satu ko terlupa letak word baru abg gary :

AFRIKA SELATAN!

polychaetes said...

Kak lai dah mengaku makin kembang... Statement u ol !!! (Zen et al, 2005)

mai said...

tepat sekali!
kawan2 semua memang istimewa tapi yang paling istimewa tetap mohd uzair rusli

Anonymous said...

udah-udah la tu my and uzair a.k.a chuah...memang uzair tu spesel untuk mu....korang berdua nie dah jatuh hukum WAJIB kahwin nie..kalo tak bawa mudharat pada negara Malaysia..ye la gambar aku jer yang tak der..huhuhuk aku telah di anak tirikan...but...who cares...zen dah nampak gemuk sikit :-)

Gary said...

elooo....nie x adil!!!!klu korg nak tau 2 bukan kes ayat2 atau istilah baru tau...2 name nyer YAKIN U OLLLL (zen et al.)..wakakaka!!!adoi...rindu arr tyme 2...kurus plak gambar2 aku dalam 2 ek??aku pun dah lupe pe ramuan 2...ok...pasal aku ngn jimmy 2 aku adik tiri jimmy k...wakakaka!!!lai plak,makin sihat ke?????wahhhhh...banyak le baju raye saban thn ne????wakakaka!!!

zen said...

gemuk ke i?
suntik je la..botox ifa raziah
selalu je pg indun susuk ayat
susah cr makang skang
tpaksa la bekorban cucuk2 gitew
kechantekan milik i ol sorang (statement baru ni..! record kan ok..)

gary said...

zen...xyah record..mmg dah tertliskan...(sen et al.) apmcm???dah jd trademark u ollll...heheheh...da we ol klu nak gune statement u olll kene akhiri ngn (zen et al.)....satu penghormatan 2!!!