Thursday, June 5, 2008

Kisahnya bermula..

Baiklah.
Saya mulakan penceritaan tentang Alumni DEMI pada zaman kegemilangan saya dan rakan-rakan.

Bermula dengan poster ringkas yang ditampal di blok asrama menyeru kepada sesiapa yang berkenaan (mulut laser, tak reti diam, bising, banyak cakap dsb) supaya mendaftar sebagai ahli Kelab DEMI. Hehehe..rasa tertarik dan mungkin juga layak dilabel sebagai banyak cakap maka saya meyakinkan diri (yakin jer) untuk hadir pada perjumpaan pertama.

Tapi keberanian tak cukup kuat masa tu lantas terpaksa memaksa Rais untuk temankan.

Bermula lah episod...

Hehehe tapi sayang. Disebabkan komitmen pada Kelab Renang yang latihannya bertembung waktu dengan latihan debat, saya telah mensia-siakan waktu selama satu semester dan tidak menghadiri latihan atau apa jua pertandingan.

Ah....malas la pulak nak sambung.Hehehe..(saya pemalas lah)

Saya ringkaskan!

Pada zaman kami, saya dapat rasakan keutuhan dan keakraban perhubungan kami sesama ahli kelab. Ianya suatu ikatan yang belum pernah saya lalui dan rasai. Meskipun saya bermula agak lambat tapi saya benar-benar gembira menikmati segala rencah dan perencah sepanjang bergelar ahli kelab.

Dah bergelar Alumni pun dah. Tua dah ke? Taklah.

Age is just a number.

Kawan-kawan semua, jom jadikan laman Alumni ni sebagai tempat kita berkumpul dan bercerita..

Saya rindukan kalian semua

Maizah4.22pm05.06.08

No comments: